Jouw advertentie hier?
Rijtests

Porsche 944 is onverwoestbaar anders [rijtest]

Reacties (0)
  1. Ed schreef:

    Mooi stukje.

    Ik mis echter de 944 S2 in het verhaal. Ik ben zelf in het bezit van een originele Nederlandse 944 S2 uit 1989.
    Ik kan alleen maar onderschrijven wat in het verhaal staat. Echter de S2 is een heel ander verhaal. Het 3-liter blok maakt de S2 een bijzonder snelle auto met 211 pk. 0 tot 100 kim/u in 7,1 sec. en een top van 240 km/u.
    Het 3-liter blok sleurt de S2 in één keer door en reageert erg goed op de gaspedaal. Verder is het een ontzettend makkelijk blok om mee te rijden, veel idealer dan de Turbo.

    Groet,
    Ed Post.

    1. Geert Smit schreef:

      Beste Ed,

      Dank voor je reactie en je compliment! Ik ben met je eens dat ik in de afsluiting naast de Turbo ook de S2 had moeten benoemen. Ik heb helaas nog niet de gelegenheid gehad om de Turbo en de S2 te vergelijken, maar als het zover komt zal ik mijn ervaringen hier zeker delen!

  2. Marcel schreef:

    Artikel met veel plezier gelezen. Leuk dat anderen ook de zelfde passie voor de 924/944/968 delen.

    1. Geert Smit schreef:

      Goed om te horen Marcel, heb het ook met veel plezier geschreven. De passie voor de 924/944/968 deel ik zeker, en dit is dan ook niet het laatste van mij wat je hierover gaat lezen!

  3. rinck zevenberg schreef:

    H’e Geert, mooie site en veel lezerswaardige zaken, ben Rens ook aan het motiveren! grtz rinck

    1. Geert Smit schreef:

      Ha Rinck, leuk om te lezen dat je daad bij woord hebt gevoegd. Hopelijk mogen we je nog vaak verwelkomen als lezer!

  4. marcboonen schreef:

    hartelijk dank voor jouw passie voor de 944

    1. Geert Smit schreef:

      Geen dank, Marc. Mijn passie voor de 944 (en 924) is eveneens onverwoestbaar 😉

  5. Groen schreef:

    Ik ben van plan een Porsche 944 aan te schaffen, heb nu een VW Golf 2.3 v5.uit 2003.

    Wat is aan te raden type tot 1985 of vanaf 1985?

    De prijzen verschillen nogal, Kun je rond 5000 Euro een goede vinden?

    Waar moet ik vooral opletten, naast de gewone dingen die voor de APK goed moeten zijn.

    Leuk als iemand wil reageren.

    Het wordt een tweede auto, die niet veel km zal gaan maken 4000KM per jaar.

  6. Groen schreef:

    Wie blaast er weer eens wat leven in deze rubriek?

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met (*)

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.