Editorial staff:

  • Martin Woodward

    Martin is een groot Porsche-liefhebber, met voorkeur voor (oude en nieuwe) Porsches met een middenmotor. Hij schrijft al enige jaren voor diverse autosites en -bladen over het merk uit Zuffenhausen en is mede-oprichter van Vierenzestig.nl. In het dagelijks leven is Martin advocaat bij een kantoor in de Randstad. Hij schrijft voor vierenzestig.nl op persoonlijke titel.


  • Geert Smit

    Geert heeft van jongs af aan een enorm zwak voor auto's en Porsche in het bijzonder. Hij droomt ervan ooit zelf een Porsche te bezitten maar geniet net zo van de droom als van het vooruitzicht. Geert geeft in het dagelijks leven leiding aan een internetbureau, schreef eerder op eigen blogs over de auto-industrie en is mede-oprichter van Vierenzestig.nl.


  • Erik Kouwenhoven

    Erik werkt sinds 1997 als freelance autojournalist en is helemaal bezeten van de klassieke Porsche 911. 'Hoe ouder, hoe beter', is zijn motto en hij bezit dan ook enkele Short Wheelbase restauratieprojecten in diverse stadia van ontbinding. Ooit hoopt hij een Porsche 911 uit 1964 te bezitten. Hij heeft al een motorblok uit dat jaar, dus het begin is er.


Contributors:

  • Erik Koster

    Door zijn actieve lidmaatschap en werkzaamheden voor de NPC is Erik (zelfstandig ondernemer in de textiel) een bekende geworden in het Porschewereldje. Vanaf zijn vierde is hij gek van Porsche en dat lijkt niet meer te herstellen.


  • Jeroen Visser

    Jeroen is een autogek met een zwak voor Porsche - een bekende kwaal in deze kringen. Hij begon zijn carrière in de autotechniek en is nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.


  • Lars Welbers

    is in het dagelijks leven mediavormgever bij een welbekend Zweeds automerk. Daarnaast is hij freelance autojournalist. Maar, hij is vooral autogek! Die gekte is natuurlijk vooral van toepassing op het merk uit Stuttgart.


  • Marc Klaver

    Marc kwam ter wereld in het geboortejaar van de 911 en werkt sinds 1997 als freelance autojournalist. Hij maakt zijn zakelijke kilometers in een BMW, maar zou dat liever in een 993 doen. Ooit bezat hij een Porsche 924 als tweede auto, die werd wat onhandig voor het vervoer van twee kinderen. Nu er weer wat tijd en ruimte is, staat er een rode 924 uit 1976 in de garage.


  • Mark Nauta

    Mark heeft, naast zijn passie voor fotografie, een nog veel grotere passie voor Porsche. Het combineren daarvan levert prachtige fotoseries en artikelen op. Hij schrijft al enige tijd voor verschillende media en is daarmee geen onbekende in Porsche-land. In het dagelijks leven is Mark marketeer in de automotive industrie. Een eigen Porsche is er nog niet, maar kan nooit lang uitblijven.


  • Willem Wiersma

    is een autoliefhebber met een groot zwak voor Porsches. Hij geniet van de historie, autosport en branding. In het dagelijks leven is Willem marketeer, in het bezit van een Europese racelicentie en actief bij het Speedtec Motorsport team in de Supercar Challenge.



Terug naar boven ↑
  • Specials

    1964 Porsche 911 Registry

    In the 1964 Porsche 911 Registry we try to keep track of the 1964 911's and we’ll try to post as much info as we can. Enjoy!

    Last update: October 30th, 2015


    996 GT3 RS Road Challenge Registry

    In the Porsche 996 GT3 RS Road Challenge Registry we will dive into the background of this fantastic driving machine from Weissach that makes one of the most glorious engine noises ever produced.

    Last update: November 2th, 2015

  • Over Vierenzestig.nl

    Vierenzestig.nl verwijst naar een belangrijk getal in de geschiedenis van Porsche. Zo was de 'Typ 64' de eerste auto die Ferdinand Porsche voor zijn eigen automerk bouwde, was '64 het eerste bouwjaar van de iconische Porsche 911 en wordt de 964 door vele liefhebbers beschouwd als de meest pure verschijningsvorm van diezelfde 911.